شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

۱۳۸۹

نمی دانم چه بنوبسم  

 

از کجا ی سرزمین لحظات دلتنگی و صبر بنویسم ؟؟ 

 

نزدیک آی


سوا میکنم

زیباترین خاطره را

برای روزهای دلتنگی

بیاد لبخندت

چه شاعرانه

پراز حس نوشتن میشوم

پراز بودن تو

انگاری خود تو میشوم

قدم بردار

نزدیک آی

سر ریز شده است جام دلتنگی

نفسگیر شده است لحظه های تنهایی

بیا که باتو جان تازه میگیرم

در این بهاری که نوبهاریست


 

 

 در دل آرزوهای همیشگی و مخصوص خودت رو مرور می کنم  

 

باشه که در سال جدید به آرزوهامون برسیم 

 

 

دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددوست دارم 

 

 

به امید دیدارت در روزهای نزدیک آینده

ب

بسکه لبریزم ازتو،میخواهم بدوم درمیان صحراها سربکوبم به سنگ کوهستان تن بکوبم به موج دریاها آری آغازدوست داشتن است گرچه پایان راه ناپیداست من به پایان دگرنیندیشم که همین دوست داشتن زیباست----- - - - د د د د د د د د د د د د د د د د د د ددوستت دارم

سلام

 

پیشاپیش عید رو تبریک میگم

 

وهمراه اون ???? آرزوی خوب رو تقدیمت می کنم

 

ایشاله که سال جدید همراه با سلامتی و شادی باشه

 

د د د د د د د د د د د د د دد د د د د د د د د د د د د د د دد د د دد ددددد د دد 

 

راستی واسه پ خیلی ناراحتم

 

خداکنه پاک بشه

 

 

و راستی از حالت بی خبرم نزاری ها

 

خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ  مواظب هستی من باش

 

 به امید د د د د د دد د د د د د د دد د د دد د د د د دد دیدار

 

 

سفره ما 

 

میون سفره ما شبای عید سبزه نو

 

شوق دستای من و طراوت دستای تو

 

میون سفره ما شبای عید سیب گلاب

 

قصه مادربزرگ و لحظه شیرین خواب

 

میون سفره ما شبای عید سرکه ناب

 

پاکی آینه و زلالی یه تنگ آب

 

میون سفره ما شبای عید خوشه سیر

 

موی جو گندمی پدر توی آینه ای پیر

 

میون سفره ما باز سمنو بازم دعا

 

میون سفره ما شبای عید فقط خدا

 

میون سفره ما شبای عید ظرف سماق

 

قاب عکس خاطرات و آینه شمعدون تو اتاق

 

میون سفره ما شبای عید سکه زر

 

دعای عزیز مادر با دوتا چشمای تر

 

میون سفره ما باز سمنو بازم دعا

 

میون سفره ما شبای عید فقط خدا

 

فقط خدا فقط خدا فقط خـــــــــــــــــــــــــــدا

تفال

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است

خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست

هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

افسوس که شد دلبر و در دیده گریان

تحریر خیال خط او نقش بر آب است

بیدار شو ای دیده که ایمن نتوان بود

زین سیل دمادم که در این منزل خواب است

معشوق عیان می‌گذرد بر تو ولیکن

اغیار همی‌بیند از آن بسته نقاب است

گل بر رخ رنگین تو تا لطف عرق دید

در آتش شوق از غم دل غرق گلاب است

سبز است در و دشت بیا تا نگذاریم

دست از سر آبی که جهان جمله سراب است

در کنج دماغم مطلب جای نصیحت

کاین گوشه پر از زمزمه چنگ و رباب است

حافظ چه شد ار عاشق و رند است و نظرباز

بس طور عجب لازم ایام شباب است

د د د د د د د د د د د د د د د د د

سلام

سلام م م م م م م م م م م 

 

عفو کن مزاحمت نشدم امروز  

 

ایشاله فردا جبران می کنم  

 

 

راستی تا حالا درخت زیتون کاشتی ؟؟؟؟ 

 

درخت صلح ! 

 

 

به امید دیدار