شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

زندگی من

زندگی شکفتن است 

 زندگی از تو گفتن است 

زندگی برای دلم از یاد تو گفتن است 

 

زندگی حس غریبیست 

 

پر از یاد تو 

پر از نام تو 

 

پر از  

حس تو 

 

زندگی برای توست 

 

از اعماق دلم 

تا اوج آسمان بی کران دلت 

 

زندگی با توست 

 

از اولین نگاه پر رمز و راز  

دلم 

تا لحظه مهاجرت 

مرغ مهاجرم 

 

 

زندگی 

خلاصه ی خوبی توست 

 

 

دوستت دارم زندگی

ب ی ت و ب ه س ر ن م ی ش ود...

بی همگان به سر شود ، بی تو به سر نمی شود
داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود

دیده عقل مست تو چرخه چرخ هست تو
گوش طرب به دست تو ، بی تو به سر نمی شود

جان ز تو جوش می کند دل ز تو نوش می کند
عقل خروش می کند ، بی تو به سر نمی شود

خمر منو خمار من  باغ  منو بهار من
خواب منو قرار من ، بی تو به سر نمی شود

جاه و جلال من توئی ملکت و مال من توئی
آب زلال من توئی ، بی تو به سر نمی شود

گاه سوی  وفا روی ، گاه سوی جفا روی
آن منی کجا روی ، بی تو به سر نمی شود

دل برهند بر کنی ، توبه کنند بشکنی
این همه خود تو می کنی ، بی تو به سر نمی شود

بی تو اگر به سر شدی زیر جهان زبر شدی
باغ ارم سقر شدی ، بی تو به سر نمی شود 

 

 

ب ی تو ب ه س ر ن م ی ش ود...

مجنون ترازلیلی .شیرین ترازفرهاد

دل داده ام بربادوبرهرچه باداباد
مجنون ترازلیلی .شیرین ترازفرهاد
ای عشق ازآتش اصل ونسب داری
ازتیره دودی .ازدودمان باد
آب ازتوتوفان شد.خاک ازتوخاکستر
ازبوی توآتش درجان بادافتاد
هرقصربی شیرین.چون بیستون ویران
هرکوه بی فرهاد.کاهی بدست باد
هفتادپشت ماازنسل غم بودند
ارث پدرمارا.اندوه مادرزاد
ازخاک مادرباد.بوی تومی آید
تنهاتومی مانی مامیرویم ازیاد

هزارخواهش وآیا

هزارخواهش وآیا
هزارپرسش واما
هزارچون وهزاران چرای بی زیرا
هزاربودونبود
هزارشایدوباید
هزاربادومباد
هزارکارنکرده
هزارکاش واگر
هزاربارنبرده
هزارپوک ومگر
هزاربارهمیشه
هزاربارهنوز....
مگرتوای همه هرگز
مگرتوای همه هیچ
مگرتونقطه پایان
براین هزارخط ناتمام بگذاری
مگرتوای دم آخر
دراین میانه تو
سنگ تمام بگذاری 

سلام

سلام مهربون 

 

سلام بهترین 

 

سلام به کسی که حتی فکر 

 

بودنش 

 

داشتنش 

 

... 

 

یه دنیا 

 

آرامش و عشق 

 

میده 

 

 

گفتم چندتا شعر تقدیمت کنم 

 

راستی 

 

خیلی وقته 

 

آرزوم 

سلامتی و شادیت شده 

 تا همیشه 

تا ابد 

 

 

 

دوست دارم 

بهترین