شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

س

سلام - حرفی نیست - نمیدونم چی بگم - ایشاله که سالم و صحیح باشی - د د د د د د د د د د د د د د تنگ شده - به امید دیدارت

ممنون

سلام - - - ممنون - - - ایشاله جبران کنیم - - - خبرش با شما - - - هرلحظه گفتی ، درخدمتیم

سلام

سلام 

 

انشاله بسلامتی بری و برگردی 

 

و انشاله که آزمون ارشد رو هم به خوبی هرچه تمام بدی 

 

اگه میسر شد قبل از رفتن یه د   درخدمت باشیم 

  

راستی  

 

یه لحظه وایسا 

 

چند تا نوشته از مرحوم قیصر  

 

 

با ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۱   آرزوی خوب تقدیم : 

 

 

 

قصیر من نبودکه با این همه . . .
که با این همه امید قبولی
در امتحان ساده‌ی تو رد شوم
اصلاً نه تو ، نه من!
تقصیر هیچ کس نیست
از خوبی تو بود
                   که من
                             بد شدم 

 

 

********************************* 

 

یشینیان با ما
در کار این دنیا چه گفتند؟
گفتند : باید سوخت
گفتند : باید ساخت
گفتیم : باید سوخت،
اما نه با دنیا
          که دنیا را !
گفتیم : باید ساخت
اما نه با دنیا
          که دنیا را !! 

 

 

********************************* 

 

اینجا همه هر لحظه می‌پرسند:
« حالت چطور است؟ »
اما کسی یک بار
از من نپرسید
« بالت . . . » 

 

 

 

******************************** 

به امید دیدار 

 

د د

......

سلام - صبحت بخیر و شادی - یه رباعی از حافظ دیدم توی کتابی که بهم هدیه دادی ،گفتم تقدیمت کنم- - -گریک نفست ز زندگانی گذرد* مگذارکه جز به شادمانی گذرد* زنهار که سرمایه ی این ملک جهان* عمریست چنان کش ، گذرانی گذرد - - - - راستی پرواز قطعی شد؟ از ارشد چه خبر؟

سلام

سلام روزهای انتظار 

 

سلام لحظه های سنگین و باشکوه صبر 

 

راستی شما اگر همدیگر را نداشتید چه می کردید‌؟؟؟؟ 

 

 شنیده ام همراه می آیید و  همراه تمام می شوید  و می میرید

 

چه کسی قصه لحظات صبر در روزهای  انتظار   را می داند ؟؟؟ 

 

و راستی ی ی ی ی ی   

 

مزد صابران و منتظران چیست ؟؟؟؟؟ 

 

چه کسی می تواند بهای سنگین این دو نعمت را بپردازد ؟؟؟ 

 

جریان این جمله چیست : بگذاریم و بگذریم  

 

فکر کنم این جمله سلاح عقل است در جنگ بادل  

 

صبور بودن و انتظار دل در برابر گذاشتن و گذشتن  

 

 

چه جنگی شد 

 

بس است 

 

  تو برایم   لحظات خوش باهم بودن را بیاور 

 

************************************************** 

 

حالم خیلی بهتر شده 

 

تو خوبی ؟

راستی یه کم عقل کجا گیر میاد میخوام بخرم  

 

 

 

خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ مخلصیم 

 

 

دد