شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

@

ترنم محبت را در قلبت احساس کردم / تو را به تکرار همه دوستت دارم های دنیا د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د ددوست دارم

این هفته

سلام 

 

چه زود به زود هفته ها تموم می شن 

 

این هفته هم باید هفته قشنگی باشه  

 

چون یه روز خیلی قشنگ هم داره دیگه   (پیشاپیش روزت مبارک عزیزم )

 

راستی یه خبرایی هست ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

ایشاله د به عرض می رسونم  

 

سالم و موفق و شاد باشی  

 

به امی         د           د             یدار 

 

و راستی یه تفال 

 

 

 حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت                             آری به اتفاق جهان می​توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع                         شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
زین آتش نهفته که در سینه من است                   خورشید شعله​ایست که در آسمان گرفت
می​خواست گل که دم زند از رنگ و بوی دوست              از غیرت صبا نفسش در دهان گرفت
آسوده بر کنار چو پرگار می​شدم                                 دوران چو نقطه عاقبتم در میان گرفت
آن روز شوق ساغر می خرمنم بسوخت                 کآتش ز عکس عارض ساقی در آن گرفت
خواهم شدن به کوی مغان آستین فشان                        زین فتنه​ها که دامن آخرزمان گرفت
می خور که هر که آخر کار جهان بدید                            از غم سبک برآمد و رطل گران گرفت
بر برگ گل به خون شقایق نوشته​اند                کان کس که پخته شد می چون ارغوان گرفت
حافظ چو آب لطف ز نظم تو می​چکد                              حاسد چگونه نکته تواند بر آن گرفت 

 

 

 

بازم    د د            

 

سلام . صبح و روزت بخیر و  شادی  

 

خوبی ؟    خوبه خوب ها 

 

ایشاله که خاطرت و دل سرشار از محبتت هیچ وقت ذره ای مکدر نشه 

 

به امی    د    د    یدار 

 

 

 

 

 

امروز

امروز، د ، با تو ، کنار تو ، سایه بید ، خنکای آب ، جاری شدن آرامش در رگها،یه وقت کم ، یه خاطره خیلی خوب ، د د ، راستی عزیزدلم نباید بی حال باشه ها - واگر اگر اگر هم بودباید باید باید بهم بگه دیگه (راستی خ خ خ خ خ خ خ خ مخلصیم همه جوره)-بازهم به امیددیدار

سلام

سلام 

 

مراقب خودم بودم ها ولی نمی دونم چرا احساس می کنم یه کمی دارم سرما می خورم 

 

ایشاله که در حد همون احساس می مونه دیگه 

 

مراقب خودت باش عزیزترینم اونم خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ زیاد  

 

و راستی همه جوره ها