شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

س

سلام 

 

اول بگو  این دونه ها رفتن یا نه ؟؟؟  

 

ایشاله که رفتن اونم واسه همیشه 

 

راستی اصل حالت چطوره عزیزدلم ؟ 

 

 

اگه د میسر شد خبر بده 

 

راستی  هیچی !!!! 

 

 

به امی   د   د    یدار 

 

 

 

سوسوی فانوس نگاه تو ، آرامش این راه تاریکه                


                         محبوبه ی شب عطرتو آورد ، یعنی که راه خونه نزدیکه


از هر مسیر سرد و طوفانی ، انگار قبل از من گذر کردی        


                                  هر جا که رفتم حرفی از گل بود ، شاید تو هم با من سفر کردی


تو جرأت رفتن به من دادی ، وقتی که دیدی خیس بارونم      


                          من جاده های خاطره ساز رو ، همیشه به قلب تو مدیونم


من واژه های آشتی با تو ، تو قاصدک های فرو بسته               


                          انکار حسم دیگه ممکن نیست ، پلی که از من به تو پیوسته


دنبال هر مسافر خسته ، حتماً یکی چشمش به راه مونده       


                      تحمل یه فصل دور از تو ، سهم من از این ماجرا بوده


چشمای سبز سرزمین من ، منتظر سحر قدم هاته                 


                             میچرخه سنگ آسیاب عشق ، با خون گرمی که تو رگهاته

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد