شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

س

س  

 

یه س مخصوص + یه عالمه انرژی و آرزوی مثبت و خوب تقدیم به بهترینم 

 

راستی خخخخخخخخخخخخخیلی خوش آمدی عزیزم 

 

و راستی غرق چی  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 

منم دلتنگ این صفحات ، نوشته ها و از همه مهمتر یادگاری های زیبای تو بودم و هستم عزیزدلم 

 

ایشاله که سالم و شاد باشی 

 

 

یه شعر هم تقدیم  

 

 

نمی شود که نباشی کنار دنیایم

منم دچار تو ای تو قرار دنیایم

عبور می کند از لحظه های تنهایی

بدون تو در زندگی قطار دنیایم

اگر عزیز ! نباشی نمی کند حرکت

زمین خسته‏ی من بر مدار دنیایم

عبور می کنم از خود ، از این خود در من

به عشق پاک تو ای هم تبار دنیایم

مرا بمان که در این روزهای دلمرده

پر از پرنده شود روزگار دنیایم 

 

 

به امیدد د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د د  دیدار دنیایم

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد