شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

شرحی بر زمانه

بازآی ودل تنگ مرامونس جان باش***وآن سوخته رامحرم اسرار نهان باش

سلام

الایاایهاالساقی ادرکاساوناولها
که عشق آسان نموداول ولی افتادمشکلها 

 

روز خوبی بود 

 

نمیدونم چی بگم 

نمیدونم درست میگم؟ 

 

میگم  

 

حرف قدیمی 

 

یه جاده 

یه مسیر 

من و تو 

 

مسافر این جاده 

جاده دنیا 

 

به با هم بودن داریم سفر میکنیم و میگذریم از این جاده 

 

جادمون جاهای مثبت داره . جاهای منفی داره 

 

ولی  

 

انسان به نظر من به یه + زندست 

 

باید واسه +ها زندگی کنه 

 

آخه - که همیشه اذیت میکنه 

 

حالا 

 

ما که داریم زندگی میکنیم و همسفر شدیم 

 

باید با مثبت های جادمون بریم جلو 

 

تا همیشه و خوب بریم 

 

سفرمون خوب باشه 

 

نمیدونم چقد حرفام درسته 

 

شایدم این پنجره ی دید من بدجوره 

 

شاید واقعیت یه داستان دیگه واسمون داره 

 

ولی اعتقادم به اینه که دچار احساسات مثبتی شدم که حتی فکر گذشتن از اونا  

میتونه واسم رنج آور باشه و دوستم نداره یه سر سوزن منفی این مثبتها رو اذیت کنه 

 

دوست دارم واسه یه دونه مثبت خودم زندگی کنم 

حتی اگه راضی بشم به رویاهام 

 

ببخشم اگه حرف ناجوری ناخواسته زدم 

 

دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد واسه همیشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد